everythinghorzes

Lördag.

Publicerad 2012-07-14 11:58:15 i Okategoriserat,

Orkar inte vakna upp och se att det är molnig en dag till asså.Aja idag är det någon loppis nere i samhället som vi kanske ska gå till sen ska vi gå och fika nere i en kiosk och förhoppningsvis ska pappa sätta upp antenen så vi kan kolla på tv.
 
Klantigt nog tog jag inte med min hårddisk så jag kan inte lägga upp bilderna när jag red Lola (har raderat bilderna från kameran) eller kolla på film,dock har min syster med min brorsas hårddisk och han har typ över 50 filmer på den.Innan jag åkte gjorde jag iallafall ett inlägg med lite porträtt bilder på Lola som ligger i utkastet som jag kan publicera :)
 
/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela