everythinghorzes

Lördag.

Publicerad 2012-07-21 14:54:27 i Okategoriserat,

Hej.Imorse så gick vi ner till Ann-Marie's sjöbod för att kolla om vi kanske kunde ha gummibåten där.
 
När vi var påväg hem igen så kom hon och sa att det var helt okej att ha den där,så vi gick ner till sjöboden och satt där och prata och jag gosade med Albin :)) Nu ska vi snart gå ner coh sätta i gummibåten sen ska vi åka till barrevik där vi har vår andra så ska vi åka ut på en liten tur.
 
Innan vi åker ska jag skriva "15 dagar's" inlägget och ladda upp lite ridbilder som kommer upp ikväll.
 
 
Btw,när jag satt och bloggade så hörde jag glassbilen så jag tog lite pengar och kastade mig på cykeln och cyklade ner till samhället,när jag var där nere hittade jag den inte kollade överallt typ så jag cykalde hem igen.När jag var hemma så hörde jag den rätt nära,jag ba vafaaan haha.Så jag cyklade ner igen och hittade den inte letade runt i hela "torget" men den avr inte där så jag började cykla hem igen och då kom den,hade lust att skrika ääääntligeeen hehe..
 
 
/Olivia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela