everythinghorzes

Jeffrey campbell lita spike.

Publicerad 2012-07-10 21:23:00 i Okategoriserat,

Igår när jag och Selma var på torget så gick vi in på raglady lite.Och då såg jag att dom fått in massa modeller av jeffrey campbell.
 
Har alltid drömt om ett par lita spike,döör så snygga.Och jag såg att dom fanns där och var självklart tvungen att prova.Dom satt så snyggt och var sköna dock hade de sett lite roligt ut om jag hade gått runt i sånna i denna åldern men en dag ska jag äga dom.Dom kostade ca 2000:-
 
/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela