everythinghorzes

Hola.

Publicerad 2012-07-13 16:50:54 i Okategoriserat,

Hej idag har jag,mamma och min syster varit och handlat lite ;) Haha fast först var vi och köpte mat sen åkte vi till göksäter som är som ett mini-ullared.Vi var på göksäter för att köpa typ gardiner och lite saker till huset.
 
Köpte en fake-onepiece och lite godis :),och om datorn vill samarbeta så lägger jag upp bilder på det jag köpte i Onsdag.
Och när vi var i matafären köpte jag och min syster fyra påsar chips,skorpor,is tee och massa gott som vi ska äta när vi kollar på film ikväll,mys.
Någon dag ska jag kanske filma hela huset om ni hade velat se det ?
 
/Olivia
 
 

Kommentarer

Postat av: :)

Publicerad 2012-07-13 18:30:10

video : jaaaaa

Postat av: Cecilia ;)

Publicerad 2012-07-13 21:37:59

Ja :) Skulle vilja se huset ;))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela