everythinghorzes

Header.

Publicerad 2012-07-23 19:34:50 i Okategoriserat,

Bara jag som tycker det är dax med en ny header ?

Älskar den jag har nu men jag har haft den sen i höstas så jag ahe tröttnat på den.Sen är det ju lite sånna höstlöv på headern.

Har iallfall pratat lite med Alexandra som gjorde denna headern och hon sa att hon kunde göra en ny dock är hon bortrest resten av sommarlovet så jag ska försöka göra en som jag kan ha tills hon kan göra en. Ska se om jag kan låna min syster dator till att göra en får bara komma på hur den ska se ut oså först ;)

/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela