everythinghorzes

Gårdagen i text.

Publicerad 2012-07-10 10:28:34 i Okategoriserat,

Hann inte skriva vad jag & Selma hade för oss igår så tänkte vi kunde göra det nu.
 
Först åkte vi till torget och gick runt där i typ 2 timmar.Köpte en bikin överdel,puder,ögonskuggsborste & ett par shorts.Kan lägga upp bilder sen,ifall ni vill :)
 
Sen åkte jag coh mamma till optikern efter de köpte vi donken,asså mcwrap är sååå god !
 
Åkte sen hem till Selma igen och vi låg typ bara och degade hela kvällen,haha gjorde glassnaglar.Kan lägga upp bild på dom.
Sen gick jag hem helt ensam i spöregn med shorts och t-shirt med en tunn skinnjacka- -.-
 
/Olivia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela