everythinghorzes

Fredag.

Publicerad 2012-07-21 00:00:50 i Okategoriserat,

Hej,efter att jag solat och ätit så cyklade jag till Ann-Marie och lekte med henne cocker spaniel valp Albin,såå sööt!

Sen cyklade jag vidare till Maja och vi badade och gick runt typ.Vid fyra så cyklade jag hem igen och hjälpte pappa att pumpa gummibåten så vi kan sätta i den imorgon.

När vi var klara med det skulle pappa och min bror till golfbanan och spela så jag hängde med som caddy ;)

Dock så var det nybörjar-grupper ute så det gick inte att spela så vi gick till ranchen och jag fick testslå lite :) När jag kom hem gick jag ut och sprang och nu har jag duschat.sitter i min onepiece under täcket och ska snart ner och äta.

Bloggar mer sedan och ni får gärna skriva en kommentar om vad ni vill läsa om för det kanske inte är så kul att bara läsa om vad jag gjort under dagarna.

 

/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela