everythinghorzes

En lista.

Publicerad 2012-07-22 23:35:24 i Okategoriserat,

Vilken svordom använder du mest? - Helvete. Äger du en iPod? - yes. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? - När det är skola så står den på tjugo i sju ungefär och på sommaren and änder jag den ute :) Hur många resväskor äger du? - Har ingen egen,utan familjen har typ rätt många så tar jag bara en när vi ska resa ;) Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? - En vän. Vad åt du till middag senast? - Kyckling. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? - Finns säkert folk som gör det, men bara onödigt att slösa ner tid på dem. Är du blyg inför det motsatta könet? - Nej Vilken film kan du alla replikerna till? - Kan inte komma på någon nu. Pratar du några andra språk? - Engelska, sen kan jag några meningar på spanska hehe Diskar du din egen disk? - Vi har diskmaskin så nej. Vad har du med dig in på bion? - chips/popcorn,läsk och någon kompis eller något haha :) Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? - 6 typ haha. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? - rätt så :) Skulle du någonsin hoppa fallskärm? - jaaaaaa :D Tycker du om att krama folk? - beror på vem haha. Äger du en digitalkamera? - Ja eller en systemkamera men det kallas väl digitalkamera ? Vad är du allergisk mot? - Nothing Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? - Elias ;) /Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela