everythinghorzes

DAG 1 -RIDLÄGRET.

Publicerad 2012-07-08 17:02:47 i Okategoriserat,

Eftersom jag har min hjälm hos Lola fick jag & mamma i stress åka och hämtade den.Mamma släptte av mig en bit ifrån Lola för annars måste jag köra en annan lång väg,så jag fick ruscha till hagen & tillbaka.
 
När vi var framme där vid tio,träffade jag Greta och vi gick till vår stuga.Sen blev vi tilldelad vår häst och hämtade hästen i hagen.
 
Sen fixade vi hästarna och började rida.Fick en häst vid namn Goldie eller något även kallad gullan.Hon var storhäst,vit med bruna prickar.
 
Hon var inte riktigt min typ så jag bytte.Efter första ridpasset så åt vi lunch och hade lite aktiviter.När vi skulle rida nästa gång gick jag & Fille till hagen och hämtade gymkhana ponnyn Roxanne (uttalas roxäään).
 
Första ridpasset med henne gick väl inte super men jag gillade henne,hon var väldigt pigg och hade svårt för galoppfattningarna så man var tvungen och bara istta och öka till hon föll in i galopp.
 
På kvällen hade vi mer aktiviteter och köpte godis i cafeét m.m
 
Dag 2 kommer imorgon.
 
/Olivia
 
Btw,så är hon till salu :( (hon är privatponny men går lite ridläger osv.)
 
Hon har varit med i både landslaget tävlat,oslo horse show,gbg horse show och tävlat sm och nm i wales.
Underbar C-ponny. Hästar säljes
Underbar C-ponny. Hästar säljes
Underbar C-ponny. Hästar säljes
 

Åååh avd jag saknar henne :( fina Roxanne ♥♥♥♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela