everythinghorzes

Bad.

Publicerad 2012-07-19 22:30:55 i Okategoriserat,

Hola amigos,gick aldrig till Ann-Marie för jag hann inte.Gick ut och powerwalkade med mamma till hälleviksstrand's kyrka sen gick vi upp i skogen till några hästar och sen hem igen.Efter det tog jag ut Frodo på altanen och gosade med honom <3
Sen gick jag & min syster + hennes pojkvänn och badade,det var rätt kallt men om man "vattencyklade" så blev det jätte skönt dock kunde man knappt simma någonstanns för det var en manet rätt nära men det gjorde inte så mycket :)
 
När vi kom hem så duschade vi och jag har precis ätit världens godaste carbonara med bacon och allt yumyum !
Nu ska jag kolla på tv eller något.
 
/Olivia
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela