everythinghorzes

Back on track.

Publicerad 2012-07-01 17:17:27 i Okategoriserat,

Hej,nu är jag ätnligen tillbaka.Frodo blev redigt sjuk i Tisdags och har fått opereras+sövas+magpumpas två gånger.De är riktigt tufft för en liten kanin som han.Har iallfall hämtat hem honom idag och hoppas allt går bra och  han börjar äta själv och att de inte vänder för då vet jag inte avd jag ska ta mig till.
 
Kommer ett mer detaljerat inlägg om vad som hände m.m snart. Imorgon ska jag på ridläger och de ska bli awesome.Har avrit på landet sen i Fredags och resten av veckan har jag bara legat i sängen och gråtit.
 
/Olivia.
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-07-01 18:00:28

alla husdjur dör ju tyvärr förr eller senare, det måste man vara lite beredd på

Svar: Ja det vet jag såklart,men han är 1 år.Om han varit 8 så hade jag förstårt att han är gammal och han har levt länge oxå så han orkar inte mer. Men nu så är han ju 1 år..
Olivia skoglund!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela