everythinghorzes

15 dagar - dag 8.

Publicerad 2012-07-20 14:16:00 i Okategoriserat,

Dag.1 Min Facebook Profilbild
Dag.2 Min favorit årstid och varför
Dag.3 Mitt drömmjobb
Dag 4. Min största rädsla
Dag 5. Typ av killar jag faller för
Dag 6. 5 saker jag vill göra innan jag fyller 30
Dag 7. En bild på mig + 5 fakta om mig
Dag 8. En person jag vill träffa just nu
Dag 9. Bästa filmerna enligt mig
Dag 10. Favorit kläder nu på sommaren
Dag 11. Bästa bok/böckerna
Dag 12. Mitt Favorit Program och varför.
Dag 13. Mina närmaste vänner
Dag 14. Mitt husdjur
Dag 15. Om jag van på lotto, vad skulle jag göra då?
____________________________________________________________________________________________
Isabelle tror jag,har knappt träffat henne under sommaren då jag har varit på landet och hon har varit någon annanstans. Förrästen bestämde vi att träna 2 träninspass om dagen men det sket sig som vanligt,hahah.Aja vi får sätta igång med det snart ;) <3
Sen så saknar jag några utav mina andra kompisar också såsom Jessika,Fanny,Hanadi,Klara,Ebba och några till :)
 
/Olivia

Kommentarer

Postat av: Alwa

Publicerad 2012-07-20 16:27:57

Inte mig.. :-(

Haha, skoja ba. Men brukar ni vara på landet hela sommarn?

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-07-24 00:44:37

Gölle dig! Saknar dig lilsis, inte träffats nånting typ, vi får ta ut hästarna på nån riktig lång tur snart!! Kanske näsnästa lördag?:)

O de där med träningen gick åt skogen, jag ska börja träna lite spring ing nu men jag har fystränat en del:)

Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela