everythinghorzes

11/07.

Publicerad 2012-07-11 22:35:20 i Okategoriserat,

Hej.Imorse var jag ju och red Lola ooch det gick sådär,hon var sjuukt seg och lite sur eller vad man ska säga.
Men det gick jättebra i galoppen och hon var lätt att jobba i galoppen förutom att det knappt gick att hålla kvar henne i galopp menmen.Btw,mamma fotade haha det ser inte särskilt fint ut men några bra bilder blev det nog.
 
Sen när jag kom hem så duschade jag & bytte om sen stack mamma,jag och min syster till ikea,standard.Där vi köpte lite saker haha under våren har vi varit där minst 30 gånger för vi har ju nytt hus.Sen åkte vi till torget och där köpte vi först massa saker på ö&b sen gick vi till cubus där jag köpte mjukisbyxor,gosetröja,2 naglack.
 
Sen gick vi till synoptik där vi skulle kolla på bågar,hittade ett par direkt,grymt snygga så dom tog vi :) Och när man handlade för över 3000 eller vad det va så fick man valfria solglasögon på köpet så då tog jag ett par pilot rayban.Fast dom hade inte den färgen jag ville ha så vi ska kolla i en av deras butiker i stan nästa vecka och se om dom har guld/bruna där.Och mina glasögon kommer om typ 3 veckor och då kan jag lägga upp bilder på dom :)
Sen köpte vi ett värmeskydd som luktade gudomligt och den gjorde håret typ naturligt glansligt.Sen köpte vi ett till värmeskydd,haha eller mamma skulle köpa någon spray så råkade hon köpa fel men sen hittade hon den rätta sprayen i en annan affär så jag fick den.
 
När vi kom hem så skulle mamma till gummet och då ville jag testa så jag hängde med  på en provgång och det var faktiskt rätt kul eller vad man ska säga.Och nu har jag käkat och duschat för andra gången idag ;)
Får se om jag hinner ladda upp bilderna från idag för jag och mamma ska kolla på film eftersom vi är ensama hemma.
 
ciao / Olivia
 

(igår tog jag lite porträtt bilder på Frodo som jag kan lägga upp någon dag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela