everythinghorzes

Vilka bloggar läser jag?

Publicerad 2012-01-08 12:06:39 i Okategoriserat,

Har dom inte i någon speciell ordning ;)

www.ungdressyr.blogg.se


www.Hamreryttarna.blogg.se

www.Elevating.blogg.se

www.NellieBerntsson.se

www.Fantasias.blogg.se

www.Dressyrmupparna.se

www.LinnOlsson.se

www.Gennes.se

www.Ztreliin.blogg.se

www.JohannaGrant.se

www.MyAkesson.blogg.se (Hittade ingen bild på henne nyaste header  & det går inte
att ladda upp bilder på denna datorn )

Sen finns det andra bloggar som jag ströläser men detta är dom jag läser mest :)♥

/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela