everythinghorzes

Varm soppa!

Publicerad 2012-01-27 16:36:38 i Okategoriserat,

Hej sitter och försöker stress äta varm soppa men det går inte särskilt bra..
Ska iallfall ner till hästarna så fort jag ätit klart .
http://namninsamling.se/index.php?sida=2&nid=6254

Sen tycker jag att ni ska  gå in på denna sida och fylla i så att hästarna får vara
kvar i deras hage och att dom inte bygger en onödig parkering där! Så kom igen nu !
Det tar max 30 sekunder.

/Olivia


Foto:Isabelle- www.elevating.blogg.se hoppas dte avr okej att jag låna bilden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela