everythinghorzes

Storm :s

Publicerad 2012-01-04 11:17:27 i Okategoriserat,

Tror dom flesta vet att det är storm eller var inatt iallfall.
Kändes som om hela huset skulle rasa och jag hörde hur massa grejer flög omkring ute.
Somnade inte föräns 4 inatt och mamma och pappa satt och kolla på film vid 4 -tiden inatt för
ingen kunde sova,Sen gick strömmen :/ Jobbig natt..
Idag har jag inget speciellt att hitta på kanske går ner till hästarna lite ;)
Snart kommer en ny bildbomb från i Måndags :D
/Olivia

Kommentarer

Postat av: Josefin Strömberg

Publicerad 2012-01-04 13:31:00

Ta chansen att vinna en av marknadens nyaste utbud av ridhjälmar, lycka till! :) http://josefinstromberg.blogg.se/2012/january/januari-tavling.html#comment

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela