everythinghorzes

Ingen ridning på Lördag!

Publicerad 2012-01-03 22:15:27 i Okategoriserat,

Red "igen" igår på Lola eftersom jag inte kunde rida Lola på Lördag.
Lola var duunder fin och hade lite svårt för att galopera på volten men
hon ahr inte så super mycket muskler så man får gå mycket i backar ;)
Hon var iallfall jätte duktig och galoperade ändå hyfsat bra när man drev på volten :`D
Btw,Ska på Mydog med Greta på Lördag efetrsom vi  fick fri biljetter av hennes
kusin för hon ska ställa ut sin hund så ska vi åka med dom och hjälpa dom osv :)
/Olivia

Kommentarer

Postat av: sabina.

Publicerad 2012-01-03 22:46:22

hejhej Olivia, det är Sabina!



Jag undrar en sak, vad är mydog? haha :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela