everythinghorzes

HAHA mina humor asså!

Publicerad 2012-01-13 22:01:49 i Okategoriserat,

Killen : Fina tänder du har.
Tjejen: Tack .
Killen : De påminner mig om en låt.
Tjejen: Vilken ?
Killen : Black and Yellow
_________________________________________________________________________
Brunetten körde i 160 på motorvägen och frågade sin blondinkompis:
- Kan du kolla om polisen är efter oss?
Blondinen tittade bakåt och sa:
- Jo, det verkar så
- Ojsan Är blåljusen på?
Blondinen tittade bakåt än en gång och svarade:
- Ja. Nej. Ja. Nej. Ja. Nej. Ja. Nej.
__________________________________________________________________________________________
En blondin var på ett museum och kollade på tavlor.

Blondinen:
- Men usch, vilken gräsligt ful tavla.
Gästen:
- Ursäkta, men det är en spegel.
__________________________________________________________________________________
Xoxo

Kommentarer

Postat av: Catharina - LMC eventing

Publicerad 2012-01-14 12:20:06

Hahaha, asbra ju!

Men du, hittade dig på blogkeen så undrar om vi kan följa varandra? :D

Postat av: Greta

Publicerad 2012-01-14 22:04:12

Så min humor med!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela