everythinghorzes

Fotokurs.

Publicerad 2012-01-28 09:25:48 i Okategoriserat,

Hej på er är uppe rätt tidigt för jag ska snart sticka på fotokursen.

Sen direkt efter sticker jag till Lola så det blir rätt dålig uppdatering.

Men igår red jag iallfall Pongo,han hade inte blivit riden på ca en vecka för
han hade haft en liten vintervila ;)

Så han var rädd för iprincip ..allt!

Fotspår i snön,bänkar och fotbollsmål..

Men det var ju inte särskilt konstigt, han var verkligen jätte fin vissa stunder.

Och när jag skulle galoppera så jobbade han verkligen med baken haha flög typ fram i
varje galoppsprång♥

Nu är min toast klar måste sticka kram


Pongo & Isabelle :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela