everythinghorzes

Ajjjjjjjjj

Publicerad 2012-01-22 21:06:02 i Okategoriserat,

Hej på er,igår red jag ut med Issa på Pongo och jag på Lola då vi red lite på en äng i skogen
och de slutade med snöbollskrig och snö innanför jackan,kul ;) Skippade alltså dressyrpasset det avr ju snöö :D

På kvällen kollade jag på favoritfilmen- The day after tomorrow!
image descriptionimage description

Sen imorse vaknade jag av plogbilen som typ skrapa upp asfalten härligt ljud.. eller?

Stack iallfall till Greta där Selma också var så vi  åkte pulka.
Slutade med att jag och Greta åkte  på samma pulka/snowracer whatever
och backen var lite sönderåken så den var mest isig och lerig..


Så den går inte att styra och vi åker från en super brant backen så vi åker RAKT in i ett

träd och jag som åker först flyger rakt i träden och slår i röven och huvudet,Har aldrig varit med om den
smärtan asså sjuukt vad ont det gjorde!

Sen gick vi hem (Greta drog mig på hennes pulka (a) så backade vi bullar..

Sen när vi skulle hälla i sockret så stog de 3 fjärdedelar men vi trodde dte stog deciliter
och vi hade dubbel sats så vi häller i ca 6-7 dl socker när vi ska ha sex fjärdedelar........

Så vi fick hälla i en ny sats utan socker så det blev typ 3-4 plåtar med bullar hehe :)

btw,min rumpa värker som fasen :(((((

Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela