everythinghorzes

2011!

Publicerad 2012-01-07 22:18:56 i Okategoriserat,

Lite efter men bättre sent än aldirg ;)?


Var hos Lola näst intill varje dag♥
Jag var på Göteborg horse show på Lördagen och Torsdagen :D

Sommaren tillbringades på landet ute med bästa Maja! ♥

Var & fotade hästarna på bette med Carro!


Var på ridläger :)

Blev medryttare på Lola ♥♥

Hade foto dag med Felicia &  Isbelle i 2 långa dagar :)

Följde med Issa på en hoppträvling i nygård där jag träffad My  & Josefine :D
Fina Pongo och Fantasia !


Det blev höst..

Hade photoshoot med Issa & Felicia


Var på GFRK där jag mötte Emmie,Jessie,Fanny,Hanadi och Isabelle super kul!


Firade jul :D!

Fick min älskade kamera :DDD

Firade nyår!


Gjorde såklart en massa annat kul där emellan men detta var lite av detta undebara år ♥!


/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela