everythinghorzes

Visste du att...

Publicerad 2012-02-25 17:00:00 i Visste du att...,

Hehe här kommer lite onödig fakta då,Det var ett tag sedan ;)


* Elefanter är det enda djuret som inte kan hoppa?


* Kvinnor blinkar nästan dubbelt så mycket som män?


* Det är fysiskt omöjligt att slicka på din armbåge?

* Det är möjligt att leda en ko uppför en trappa men inte nedför?

* Endast en person av 2 miljarder kommer att leva till 116 års ålder?

 
* En snigel kan sova i 3 mån?


* En struts öga är större än dess hjärna?

 
* Typewriter är det längsta ord som kan skrivas med tangenterna i en rad på tangentbordet?


* En krokodil inte kan räcka ut tungan?


* Fjärilar smakar med fötterna?


* 100 personer dör årligen till följd av att ha satt en kulspetspenna i halsen?


* 9/10 prövar om det går att slicka sig på armbågen när de läser det här..

Kommentarer

Postat av: Madeleine Sülla

Publicerad 2012-02-27 16:35:41

Jag sitter fortfarande och försöker slicka mig själv på armbågen...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela