everythinghorzes

Tjo bre.

Publicerad 2012-02-21 22:00:41 i Okategoriserat,

Har inte gjort ett enda skit idag.

När jag kom hem satt jag vid daton sen dess har jag ätit kollat på tv,pratat med Issa som äntligen kommit hem från egytpen haha prata med henne på planet;),städat rummet och läst ca 3 timmar (!!)

Fråga mig inte varför,boken var bra helt enkelt.

Orkar dessutom inte gnys tills Torsdag aaaa blir galen kan det inte bli GHS nu????

Är där alla dagar och ni förmer än gärna komma fram om ni ser mig.

Hehe lite sådär lagom kvälls trött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela