everythinghorzes

# Flash-back

Publicerad 2012-02-18 13:45:00 i Visste du att...,


Ridläger på Mölndals Ridklubb.Haha kommer ihåg att Asterix la sig ner när vi var och bada
på stranden så han gjorde sönder sadeln,Han iallfall hoppa av.

Haha det är jag & Selma på hennes sommarställe,Jag där i dom fina döskalle stövlarna..

Min lilla undelat Ville,Som vi var tvunga att lämna tillbaka efter ca 2 månader för min brorsa
inte tålde hans fjädrar..

Här är jag första gången i Thailand. Jag vill till Thailand igen :( Saknar det.

Lille Frodo-killen♥Detta var samma sommar som när vi hämtade honom.
Kommer ihåg att jag var nöjd med bilden..Tur att jag har utvecklas lite iallfall.

Här är när vi var i spanien typ 2005-2006 kommer inte riktigt ihåg.
Hehe jag och min brorsa var lite galna så vi hoppa i poolen även fast det var
ca 14-15 C*.

/Olivia



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela