everythinghorzes

Soft.

Publicerad 2012-02-13 23:35:02 i Okategoriserat,

Idag har jag gjort iprincip ingenting.. Jag har ätit,suttit vid datorn,pratat med min kanin.....?,suttit lite till vid datorn

och jag har nyss kommit hem efetr en kvällsrunda med mami i snön<3

Stanna till vid hästarna gossee gav dom lite äpplen och nu ligget jag här under mitt varma täcke
med ett glas iiskallt vatten och ska snart sussa.

Imorgon ska jag till stallet lite tidigare för jag skulle hjälpa till med en sak och vara med Alma så hon slipper vara ensam ;)

På kvällen är det alltså hoppträning på Borka.



GODNAAAAAAAAT<3

Kommentarer

Postat av: Ellinore

Publicerad 2012-02-13 23:38:06

Fin blogg :)

Är allt bra med dig :)?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela