everythinghorzes

Shopping alá GHS 2012.

Publicerad 2012-02-26 17:17:13 i Shopping.,




Schockemöhle schabrak 399:-

Svergies ridförbund's piké. 350 :-

Baksidan.



Magic brush 100:-.

Fick en massa betfor :)

Strasspannband,200 :-.

Jag vann en jättefin grimma på Issa's & Elin's bloggträff :)

Swarovski armband från Kyro's monter.

Sporr remmar i läder,Från Börjes montern.

Fick med knäckebröd när jag köpte piké'n.

Sen fick jag hovkratsar,erbjudanden  på hööks och en massa autografer samt tidningar.

Blinkade reflexer,Gratis.


och sist men inte minst Issa's och Elin's coola visitkort ;) inkl.autografer.

/Olivia

Kommentarer

Postat av: lina fyhr

Publicerad 2012-02-28 10:20:17

Ååå vad snyggt de schabraket är :D Skit coolt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela