everythinghorzes

Rida,Rida,Rida...

Publicerad 2012-02-15 11:46:12 i Okategoriserat,

Har precis käkat lite frukost och nu ska jag gå ut till hästarna och rida Lola,Expo och Pongo.

Expo ska jag rida dressyr på han ska få gå rätt hårt. Lola rider jag nog ut på och Pongo får
nog också uteirtt eftersom det är så fint väder fats de blåser en hel del.


Ridbyxor-Ullared
Tröja-Mountain horse,Fått av Isabelle
Fråga mig inte vad jag gör med mina fingrar...


SER NI MITT KRULLIGA HÅR ELLER?? Ingen aning varför jag har inte haft flätor & jag har inte lockat det.
Och de  brukar inte bli så efter att jag har duschat hmm..

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2012-02-15 15:51:09

sv: Tack snälla du! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela