everythinghorzes

Ponnyakuten.

Publicerad 2012-02-26 19:06:48 i Okategoriserat,

Idag har jag endast tagit det lungt,Man blir verkligen slutkörd av att gå runt och trängas i 10 timmar i 3 dagar.
Endast käkat glass och typ suttit vid datorn,Mitt rum ser ut som ett bombnedslag alla nyinköpta saker,reklamblad
oh kläder över H-E-L-A golvet haha.
Ska snart bänka mig framför tv;n och kolla på ponnyakuten såklart.
Ni får gärna länka era bloggar för jag har rätt tråkigt så länka era bloggar eller bloggar som ni gillar.
Oj såg nu att ponnyakuten hade börjat,Måste sticka ;)
/Olivia

Kommentarer

Postat av: Julia K (TEAMRYTTARNA)

Publicerad 2012-02-26 21:59:27

Super fin blogg! Följa varandra via bloglovin? :)

Postat av: Linn Ingvarsson

Publicerad 2012-02-26 22:12:01

Svar: Det samma! Va kul att du tyckte det :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela