everythinghorzes

Ont i fötterna !

Publicerad 2012-02-24 22:00:27 i Okategoriserat,

Hej kom hem från Scandi vid sex tiden men jag blev rätt sur för en sak så jag har bara legat
under täcket och varit A R G...

Köpte iallfall två saker säger dock inte vad,Ni får reda på det på Söndag.

Tog iallfall en bild med Sofia & Ingrid sen så träffa jag Josefine,Josäfin och Matilda :D
Grymt kul eftersom dom kommer ´från Västerås och jag bara pratat med dom via internet *happyface*

Imorgon så åker jag in till Scandi med Elin och Issa så ska vi se showerna på förmiddag och vara på mässan
sen så har Elin och Issa bloggträff så jag ska vara på den och typ vara på mässan oså hela dagen :D
Sen ska jag nog tärffa Jossan och dom innan dom åker hem igen imorgon =)

Förövrigt kan jag säga att jag har blåsor och skoskav på mina fötter aldrig mer converse ..

Övergrymma Linn & Winnie♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela