everythinghorzes

Onsdag.

Publicerad 2012-02-22 16:07:23 i Okategoriserat,

Har inte bloggat någonting,Fy. Har absolut inga ideér så sålänge ni inte skriver vad jag ska skriva så
kommer det väl ointressanta tråkiga inlägg som detta ;)

Dessutom har all snö försvunnit och det är bara lite is kvar.Wiii gillar snö men nu kan våren komma.
Hihi just nu sitter jag och taggar GHS med Elin snaaart :D

Dagen,"To-Do"

*Äta

*Fixa massor utav tidsinställda

*Duscha

*Ringa Greta

*Städa mitt rum

*Gosa med Frodo♥

*Packa skolväskan + Göra nyhetsläxa + Engelska läxa.

*Blogga

Ändå rätt mycket ås nu ska jag rappa på och jag blir super glad om ni skirver vad ni vill
läsa om hade uppskattat det!

/Tjenamors

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela