everythinghorzes

Ny duschad.

Publicerad 2012-02-09 21:00:45 i Okategoriserat,

Hej nyss hemkommen,hoppade direkt i ett varmt bad och nu sitter jag här nyduschad med inpackning i håret.


 Euro var jätte fin vissa stunder dock blev han så grymt jobbig i galoppen och då fick jag börja om från början med massor av volter,ställa,böja,forma kring innerskänkel och ta det lugnt. I slutet var han iallfall jätte fin igen så jag är väl hyfsat nöjd.


 Nu ska jag iallfall göra sista läxan inna det är lov weho.

Kiss and hugs♥

Obs,jag har lärt mig spela piano & några akord på trummor yää ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela