everythinghorzes

Munsboro Euro

Publicerad 2012-02-03 19:36:46 i Okategoriserat,

Hej, jag red iallfall på Euro.

En rätt ny häst som är typ liten D-ponny brun med stjärn :)

Han var iallfall super fin i skritt och trav fick han att jobba med baken och ställa och forma fina poni.

Sen galoppen ..vänster galoppen var typ hemsk han hade en hackig jobbig snabb galopp,men höger var han så mycket finare !!

Tyckte iallfall att det gick jätte bra för att vara första gången.

Var halvt ihjälfrusen efter menmen ;)

/Olivia, Ha en mysig Fredag

Kommentarer

Postat av: sabiina

Publicerad 2012-02-03 22:17:05

ofta du red Euro, vilken grupp? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela