everythinghorzes

Live från Egypten!

Publicerad 2012-02-16 22:59:06 i Okategoriserat,

Hej på er sitter och skypar med Issa live från Egypten dock hackar det sönder..
Var iallfall och red Expo och Pongo dock fick Pongo snösulor innan vi hann ut så vi skrittade bara typ 50 m.
Expo red jag ut med i spöregnet runt travrundan travade lite mest skritt.
Haha han blev livrädd för vi gick bredvid en flod eller va man kallar det som var fryst så sprack ltie och han flög upp haha sötis♥
Sen stack jag och padre på bio the Stig-Helmer Story.Snabbt hem och byta om till ridkläder igen
så var det teori vi gick igenom hur man skulle typ räkna ut hur en viss häst skulle ha för mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela