everythinghorzes

Hoppträning 2012-02-14

Publicerad 2012-02-14 23:00:32 i Okategoriserat,

I början kändes han jätte fin allt gick smort dock så föll det ner snö från taket och det lät typ som jorden gick under så han fick väl lite halvt damp.


Vi hoppade iallfall två hinder med konor och sockerbitar under vilket hästarna tyckte var dödsfarligt.

Så det blev en hel del vägringr för allihopa men tillslut gick de fint även fast det blev lite kråkhopp.

Passa även på att pussa på honom lite extra eftersom det är alla hjärtans dag<3

/Olivia

Kommentarer

Postat av: sabina

Publicerad 2012-02-14 23:27:59

Borka såg jättefin ut, men han var ju jätte rädd. Haha, han hoppade till när snön fall.. stackarn.

Det var roligt att kolla när ni hoppade , kram sabina!

Postat av: Ellinore

Publicerad 2012-02-14 23:59:08

Skönt och höra! Det är bara bra här :)

Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan med ridtravaren Hero

Publicerad 2012-02-15 10:22:03

Hej! Jag har en bloggtävling på bloggen där du kan vinna ett 4-pack transportskydd i valfri storlek från Amigo/Horseware.

Passa på att tävla nu, det börjar närma sig sista chansen!

Klicka på länken för att komma direkt till tävlingsinlägget: http://stockholmsjenna.se/?p=5419

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela