everythinghorzes

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Publicerad 2012-02-15 18:15:00

Mig, på lördagen!:)



BLOGLOVINBYTE ? =)

Postat av: Emelie

Publicerad 2012-02-15 19:05:54

Jag ska dit och jag är där lördag och söndag! :)



Jag har en bloggtävling som avslutas om 2 dagar och undrar ifall du vill vara med?



http://norrakullensstalls.blogg.se/2012/january/tavling-har-pa-norrakullensstall.html#comment



kram :)

Postat av: vira

Publicerad 2012-02-15 21:25:12

har jobbat där flera år men inte det här året -.-

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela