everythinghorzes

Gina Tricot.

Publicerad 2012-02-12 18:14:36 i Shopping.,

Hej vid halv fyra så fick jag och mamma skynda oss till Gina Tricot
och kolla efter ett par jeans eftersom jag är i akutbehov av ett par.
Där såg jag massor utav snygga tröja osånt fast vi var ju ute efter jeans.
Hittade iallfall ett par svarta jätte snygga & ett par blå & en snygg Gaga t-shirt ;)
Kollade efter dom shortsen jag visa men dom var typ helst slutsålda fanns bara dom största storlekarna kvar *suck*
Här kommer bilder på det jag köpte;

Kommentarer

Postat av: sabinaaa

Publicerad 2012-02-12 22:59:08

Hur mycket kostar dom ljusblåa jeansen, finns dom kvar på frölunda torg?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela