everythinghorzes

Gårdagens ridpass.15/02

Publicerad 2012-02-16 10:32:07 i Okategoriserat,

Expo: Först började jag skritta fram rätt länge och han var riktigt fin i skritten,

sen när jag började trava så stressa han upp rätt mycket och jag  red ju barbacka så
det var ju lite jobbigt att samtidigt typ rida och försöka sitta still hehe ;)

Han försökte dra ifrån lite för han var grymt pigg men sen när vi galoppera lite gick det bättre,

Red i ca 35 min

Lola: Hon tog jag på grimman och gick till fotbolls planen och tricktränade lite,när vi gjort de flesta trick
så lät jag henne gå med löst grimskaft och då la hon sig :D

Sen så körde vi följa john och så longerade jag lite i grimman. Efter en stund så hoppade jag upp coh red lite
för få henne att lyssna som om jag hade träns och tyglar. Hon var jätte fin och jag kunde göra volter och galoppera i båda varven fina Lola♥

Pongo: Red inte han men istället så stog jag coh rykta han i ca 30 min och bara gosa med honom♥


(Bilden är inte från igår)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela