everythinghorzes

Frisören.

Publicerad 2012-02-29 15:42:58 i Okategoriserat,

Kom hem från skolan för en stund sedan.Släppte ut Frodo i hagen direkt och när jag kollade
efter 5 minuter stog givetvis  en kattjävel där -.-

Kastade mig ut genom dörren och skrek på den sedan tog jag snabbt Frodo och gick in.
Han avr helt crazy och hade typ stänkt av helt och lyssna inte de minsta och ville bara fly,Stackarn.
Han är fortfarande inne och han har lugnat sig lite men han typ skakar :( Bebbi♥



Ska iallfall till frisören om en stund och klippa topparna för mitt hår är helt slitet.
Sen ska jag ta ett till hål i örat för jag fick det i födelsedags prsent för typ två år sedan haha.



Bild från GHS från mobilen ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela