everythinghorzes

'FREDAG

Publicerad 2012-02-10 20:34:23 i Okategoriserat,

Äntligen som jag längtat looooooooooooooov♥

Har iallfall myst ner mig framför tv;n med lite kladdkaka,Snart blir det jättegod Fredags mat.

Imorgon blir det att rida Lola,Funderar faktiskt på att rida ut men det är ju så jädra halt
och hon har ju inte skor vilket leder till att hon inte kan ha broddar så jag får väl rida på
fotbollsplanen iallfall..

Ska se om mamma kan följa med och fota lite eller vill ni ha lite nya bilder ;)?

Sen på Lördag eftermiddag så ska jag nog åka in till frölunda torg och kolla efter ett par nya jeans
har typ två stycken så det behövs.

Här är iallfall lite saker jag ska kolla efter;



XoXo

Kommentarer

Postat av: Sabina.

Publicerad 2012-02-11 17:54:07

Vad heter din nya blogg?



kram Sabina.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela