everythinghorzes

Publicerad 2012-02-11 18:39:54 i Okategoriserat,

Hemma från en über härlig dag hos hästarna,Red fram Lola på fotbollsplanen
sen hade Sara tagit fram två hinder så jag hoppade lite på dom.
Lola var super duktig,Dock tog hon några mega jump så jag flög till månen xd
Sen bytte jag och Isabelle hästar lite så jag hoppade Pongo några gånger,super duktig han med♥
Blev inget Frölunda Torg idag heller tar dte nog på Söndag.



Håller förrästen på med ett flashback inlägg så håll utkik ;)
Sneakpeak

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela