everythinghorzes

Dagens..

Publicerad 2012-02-27 21:53:56 i Okategoriserat,

Dagens mående: Glad för det mesta, men inte alltid.

Dagens humör: Ledsen för att GHS tog slut så fort :/

Dagens borde: Plugga

Dagens vill ha i allmänhet: SOMMAAAR♥

Dagens beroende: Datorn♥

Dagens längtan: Sommarlov♥

Dagens klädsel: Beiga jeans & en vit,rödblå färgad långärmad piké typ.

smink: Lite mascara.

Dagens frisyr: Toffs.

Dagens låt: One thing - 1D

Dagens saknad: Oh det är en del de♥

Dagens dummaste: Hmmm..

Dagens misslyckande: Inget :)

Dagens köp: Inget,Men det senaste jag köpte var en piké.

Dagens godis: Inte ätit något,SCORE

Dagens 
mat:
Pannbiff med brunsås och potatismos.

Dagens  
tidning:
Min häst ;)

Kommentarer

Postat av: saga

Publicerad 2012-02-28 08:48:00

Hej, har du lov? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela