everythinghorzes

16/02.

Publicerad 2012-02-16 10:37:44 i Okategoriserat,

Godmorgon jag väcktes av att pappa skulle låna min kamera också glömde han batteriet eftersom jag hade
tagit det på laddning haha .

Ska äta lite frukost fort och sen ska jag sticka ner till hästarna och rida Expo och Pongo samt mocka ge dom hö och vatten.

Expo: Jag ska fortsätta som vi gjorde igår att försöka få han lugn och lyssna på mig.

Pongo: Antingen rider jag ut eller så rider jag dressyr vi får se.

Ska rida båda i ca 40 min för jag ska hinna hem till klockan 15 för jag och pappa
ska på bio klockan 16 och då ska jag hinna duscha osånt.

/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela