everythinghorzes

Torsdag.

Publicerad 2012-08-30 22:48:57 i Okategoriserat,

Hej,har verkligen inte haft en ledig stund och idag och nu kan jag äntligen lägga mig i sängen.

Efter skolan så gjorde jag lite mat och sen vid fyra så tog jag bussen till nordstan idag igen och mötte mamma eftersom hon ändå var där och jag har typ 2 snygga jeans.Så jag köpte massa fina saker på 1,5 timme.

Sen fick vi rusa hem och jag bytte om sen åkte jag till stallet och red Solis och han var väldigt bråkig i början och ville bara springa ifrån när det blev för jobbigt.Men i slutet blev han verkligen helt lösgjord och mjuk,så jag är nöjd.

När jag kom hem så duschade jag och åt sen satte jag igång och rensa min garderob eftersom den kommer rasa snart eftersom det är så mycket kläder,fast nu är det fint :)!

Imorgon är det redan Fredag och på eftermiddagen åker vi till landet.

/Olivia

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-1/2487606/images/2012/pic_503fcfc1ddf2b34770000ccf.jpg">https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-1/2487606/images/2012/pic_503fcfc1ddf2b34770000ccf.jpg" class="image">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela