everythinghorzes

Tillbaka.

Publicerad 2012-08-05 12:35:11 i Okategoriserat,

Hejhej,har ju varit lite "off " nu när Greta varit här då jag inte suttit vid datorn så mycket. Men nu har Greta precis åkt och jag ska försöka blogga så mycket som möjligt. Kan ta lite kort om vad vi gjort under dagarna.

Onsdag:På kvällen hade vi gäster och vid nio så kom Greta och vi typ kollade på film.

Torsdag:Vi gjorde inget speciellt typ badade,köpte glass och cyklade.

 

Fredag:Vi skulle köpa mat och då stannade vi till hos pappas kusin/Min syssling eftersom dom har en hästgård.Så där var vi och typ ryktade och lite sånt (tog med kameran och tog kort på typ världens sötaste shettis) Och sen åkte vi till Henån och köpte mat. Lördag:Först kollade vi typ på tv till's klockan fem,haha.Sen tog vi gummibåten och åkte till en liten ö fast vi hittade inget ställe att bada så vi åkte till hamnen och badade därifrån dock var det så mycket maneter så vi åkte tillbaka och sprang till badplatsen och badade där i typ 1 timme. På kvällen kom även några kompisar till pappa och han hade med sina barn som var i vår ålder så vi var med dom hela kvällen och under en stund cyklade vi hem till dom och klappade deras hönor/tuppar/kycklingar :)

Och idag så åkte ju Greta.Nu under morgon har jag storstädat hela gästhuset där vi sov och senare så ska vi gå till dom vi var hos igår eftersom mamma och pappa ville se deras kycklingar.Hörde dessutom att Maja var här nu så jag kanske åker till henne.Eftersom de är så fint väder åker vi antagligen ut med båten en stund.Haha fullt upp :)

/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela