everythinghorzes

Söndag.

Publicerad 2012-08-19 21:53:34 i Okategoriserat,

Kan inte fatta att skolan börja imorgon,eller ja den börjar ju inte riktigt imorgon utan det är bara "kick-off" och då typ äter vi korv och tärffar nya lärare samt släpper ballonger som alltid fastnar i telia tornet ;)
 
Idag har jag iallafall först varit på torget coh hämtat mina rayban som har kommit skit snygga !Sen så stannade jag och mamma till på h&m och där köpte jag en gosig grå tjocktröja och en randig tröja :)
 
Sen så cyklade jag till Lola och red henne,skrittade lite i skogen sen travade jag lite på fotbollsplanen och tog ett varv i galopp sen skrittade jag av i skogen och sen cyklade jag hem.
 
Efter det så fixade jag mig och åkte till liseberg med Ebba & Klara där vi var tills typ klockan åtta,jättekul.
Sen käkade jag och nu sitter jag vid datorn,har läst lite bloggar och pratar med Alexandra som ska göra min nya design/header :)
 
Btw,så kom ni syster hem från Miami idag och hon har köpt jättefina toms skor och en a&f tröja till mig :) (bild kommer)
 
/Olivia

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-08-20 10:07:47

vi vill också sew hur du ser ut i dina nya sunglasses :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela