everythinghorzes

Saknar redan allt.

Publicerad 2012-08-17 22:27:13 i Okategoriserat,

Hej,kom hem för typ 2 timmar sen eller något.Det har verkligen varit jättekul och jag saknar redan allt och alla.
Orkar inte direkt berätta om ridpassen eller så men det har gott jättebra och vi har badat,hoppat,haft markarbete m.m
 
Dessutom kom en som heter Lina en dag och fota på dressyren när jag red Expo och idag fotade en som heter Rebecka på hoppningen :) Så vi har verkligen skit mycket bilder + det så hade vi alltid en ridlärare på varje pass typ och "ridläraren" fotade också.
Lägger upp inlägg med bilder när jag har fått bilderna.
Haha ignonera min fina hjälmfrilla..
 
 

Kommentarer

Postat av: josefine

Publicerad 2012-08-17 22:39:29

Samma här, saknar allt och alla redan!!! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela