everythinghorzes

Onsdag.

Publicerad 2012-08-15 20:21:13 i Okategoriserat,

Hejhej,detta är ett live inlägg ;) Nu sitter vi i stugan där vi ssover och äter solrosfrön typ.
 
Igår när vi kom så red jag,Jossan,My & Issa ut då inte Felicia hade kommit.Och idag så hade vi först markarbete och eftersom Felicia hade lektionen så red jag Expo,det gick rätt bra och han var mjuk och fin.
 
Sen i eftermiddags så red vi och badade med hästarna det var jättemyisgt fast min röv gör ont ;)
Snart ska vi ut och spela fotboll och imorgon så ska vi rida dressyr och hoppa.
 
/Olivia
 
Haha ser ut som jag posar eller något men jag rätar bara på min hjälm ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela