everythinghorzes

Måndag.

Publicerad 2012-08-13 09:39:27 i Okategoriserat,

Hej,idag har jag inget direkt planerat jag skulle åkt och badat med Isabelle men det är molnigt ut så jag vte inte om det blir av.
Edit;ska följa emd Isabelle till torget och sen så ska jag med henne till hästarna ;)
 
Ska också packa för en grej jag ska på imorgon (berättar i ett annat inlägg) sen måste jag också göra tidsinställda för 4 dagar.
 
Igårkväll så cyklade jag och Isabelle till hästarna och först så longerade hon Joddy lite och sen tog vi lite kort med honom.Efter det så tänkte vi bada med hnoom lite fast ingen ville bada så isabelle gick ut med vatten till knäna så typ simma han runt henne :) Haha sen så drog Joddy iväg och isabelle hade ett gummiband som grimskaft så det gick itne att hålla han så han sprang iväg och då ramla Isabelle i vattnet,HAHAHAAHAHAH har typ aldrig skrattat så mycket ;)
 
Sen gosade vi lite med dom andra hästarna och cyklade hem.
(har lite bilder på instagram från när vi badade Joddy som jag kan lägga upp sen)
 
/Olivia
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Mathilda Efraimsson

Publicerad 2012-08-13 16:56:56

Den skimlen du har i din header är det din häst?

Postat av: Mathilda Efraimsson

Publicerad 2012-08-13 16:58:16

Skimmeln i din header är den din?

Svar: Om du menar Borka som är black så nej.Han är bara min favorit-häst på ridskolan och det är han jag har på varje hoppträning :)
Olivia skoglund!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela