everythinghorzes

Lördag.

Publicerad 2012-08-18 21:10:24 i Okategoriserat,

Hejhej,tänkte berätta lite om min dag har  faktiskt hunnit med rätt mycket.
Först tog jag en rejäl sovmorgon,haha va jättetrött verkligen.Sen så åkte jag och mamma till hööks kollade på dderas nya snygga saker från jh kollektionen och fick med mig jättesnygga saker,hade dock velat ha den marinblåa kavajen så mycket den var så snygg!(kommer inlägg på det jag köpte)

Sen åkte vi hem och käkade och efter det så åkte jag och Greta helt spontant på bio och såg cockpit,jättebra var den.Och nu har jag rätt nyligen kommit hem och kollar bloggar och lyssnar på musik.
 
 
Har förästen jättemycket bilder från lägret som jag ska lägga upp i små bildbomber.
Fotot nedan har Rebecka sörensen fotat.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela