everythinghorzes

Live life like it was your last day.

Publicerad 2012-08-27 21:32:38 i Okategoriserat,

Hejhej,tog en liten mini bloggpaus då jag inte hade ideer tid eller lust måsta vila lite från bloggen ibland för att få tillbaka inspirationen.
 
Aja i Lördags så red jag ut på Lola och hon var fin och pigg.Sen så åkte jag hem och duscha och packade så tog jag och Issa bussen till Stenungsund och var med bästa My & Jossan ♥
Hade det grymt och dom är verkligen guldvärda man kan verkligen prata om allt med dom.
 
Sen så idag efter skolan så åkte jag hem med Klara och Ebba till Klara och chillade,skulle ut och sprungit med Issa men jag hann inte då jag var hos Klara rätt länge, får ta det en annan dag.
Imorgon är det äntligen hoppträning och det ska blii så kul att få rida världens bästa Borka igen ♥
 
 
 
Lite bilder som Jossan tog när vi var hos henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela